СБУ согласилась упростить получение пропусков
В рамках выполнения задач, поставленных президентом Украины относительно упрощения процедуры получения пропусков в районы проведения антитеррористической операции, СБУ разработала изменения к Временному порядку осуществления контроля за перемещением лиц, транспортных средств и грузов вдоль линии соприкосновения в пределах Донецкой и Луганской областей.
Предложенные Службой и Администрацией Пограничной службы изменения предусматривают введение электронной системы контроля. Это позволит отказаться от оформления и выдачи бумажных пропусков. Граждане будут подавать документы непосредственно на электронные адреса координационных групп, сообщил советник председателя СБУ Маркиян Лубкивский.
Эти нововведения не только упростят и ускорят саму процедуру оформления документов, но и сделают невозможным изготовление фальшивых пропусков, злоупотребления и спекуляции на простых людях.
Лубкивский подчеркнул, что СБУ с пограничниками и другими правоохранительными органами разрабатывает упрощенную схему пересечения пропускных пунктов выпускниками школ, которые будут проходить внешнее независимое оценивание для поступления в украинские высшие учебные заведения.
Контактная информация и соответствующие электронные адреса координационных групп опубликованы на официальном веб-сайте СБУ. Вот как это выглядит:
Відповідно до Тимчасового порядку здійснення контролю за переміщенням осіб, транспортних засобів і вантажів вздовж лінії зіткнення у межах Донецької та Луганської областей, в'їзд на неконтрольовану територію та виїзд з неї громадян України та іноземців (осіб без громадянства) здійснюється за умови пред'явлення паспортного документа та перепустки, виданої координаційними групами.
Координаційним центром при Штабі АТО забезпечується організація діяльності координаційних груп та інформаційно-роз’яснювальна робота з населенням за телефонами "гарячої лінії".
Оформлення таких перепусток здійснюється безкоштовно координаційними групами, які створені при управліннях (відділах) МBС у містах Старобельськ, Артемівськ, Велика Новосілка, Маріуполь:
Старобельськ (сектор "А")
"Луганськ — Станично-Луганське — Широкий",
"Стаханов – Первомайск – Золоте – Гірське - Лисичанськ",
Артемівськ (сектор "С")
"Фащівка — Дебальцеве — Артемівськ",
"Горлівка — Артемівськ",
Велика Новосілка (сектор "Б")
"Донецьк — Курахове",
"Донецьк — Маріуполь (через Волноваху)",
Маріуполь (сектор "М")
"Новоазовськ — Красноармійськ — Талаківка — Маріуполь".
КОНТАКТИ:
Координаційний центр : 092 3180505, 067 3340795
[email protected]
Координаційна група Старобільський РВ УМВС (м. Старобільськ, вул. Фрунзе, 20):
тел. 066 0923604, 096 2438402, 06461 24708, (06461 20250 чергова частина)
[email protected]
Координаційна група Велико-Новосилківський РВ УМВС (Великоновосілківський РВ ГУМВС Укpаїни у Донецькій областi, 85500 смт.Велика Новосілка вул.Пушкіна 30)
тел. 097-258-38-47, 050-8486935, 063-555-26-75 (автовідповідач)
[email protected]
Координаційна група Артемівський МВ ГУМВС (Артемівський МВ ГУМВС Укpаїни у Донецькій областi, м. Артемівськ, вул. Радянська, 60)
тел. +38(067)334-24-04, +38(0627)44-58-06, +38(0627)44-00-92
[email protected]
Координаційна група Маріупольський РВ УМВС (Маріупольське МУ ГУМВС України у Донецькій області, 87515 м.Маріуполь вул.Георгієвська 63)
тел. 0629 540202, 097 0109425, 063-169-37-81 (автовідповідач)
[email protected]
Контакти штабу АТЦ: (044) 239-70-12 [email protected]
Телефон "гарячої" лінії СБУ: 0800 50 14 82
Контакти Державної фіскальної служби України:
Інформаційно-довідковий департамент: 0-800-501-007 (безкоштовно зі стаціонарних телефонів)
(044) 454-16-13 з 8.00 до 20.00 (крім суботи та неділі) для мешканців м. Києва
Телефони "гарячої" лінії Державної фіскальної служби України для оформлення вантажів: 099-605-42-47,099-368-33-46
Сервіс "Пульс". За телефоном (044) 284-00-07 можна повідомити про неправомірні дії або бездіяльність працівників податкових та митних служб, можливі корупційні дії з їхнього боку.
Громадяни України, іноземці та особи без громадянства, які перебувають на неконтрольованій території, можуть оформити перепустку безпосередньо на найближчому до них контрольному пункті, призначеному для пропуску громадян або вантажів.
ОФОРМЛЕННЯ ПЕРЕПУСТОК
Перепустки видаються для одноразового та багаторазового в’їзду або виїзду на термін вказаний у заяві громадянина.
Видача перепусток здійснюється протягом 10 днів з дати подачі необхідних документів. Дані про дітей до 16 років вносяться до документів батьків.
Для отримання перепустки особа має надати такі документи:
Для громадян України, які досягли 16 років:
Заяву, в якій обов’язково вказується маршрут переміщення (населені пункти), термін перебування в районі проведення АТО (контрольованій чи неконтрольованій території).
Оригінал паспортного документа (після пред’явлення повертається).
Копію сторінок паспортного документа (особисті дані особи, місце та дата видачі, місце реєстрації);
Копія ідентифікаційного податкового номера (ІПН)
Документ, що підтверджує мету в’їзду на неконтрольовану територію:
- копії документів, що підтверджують проживання особи, яка бажає в’їхати на неконтрольовану (контрольовану) територію проведення АТО, або її близьких осіб (родичів чи членів сім’ї) на території проведення АТО;
- документ, що підтверджує місце поховання родичів або членів сім’ї на неконтрольованій (контрольованій) території;
- телеграми про смерть або хворобу родичів або членів сім’ї на неконтрольованій (контрольованій) території (мають бути завірені закладами охорони здоров’я);
- документи, що підтверджують право власності на об’єкти нерухомості, які знаходяться на неконтрольованій (контрольованій) території;
- інші документи, що можуть підтвердити мету в’їзду на неконтрольовану (контрольовану) територію.
Для працівників Укрзалізниці, які здійснюють регулярні поїздки на неконтрольовану (контрольовану) територію підприємство подає до координаційної групи списки таких осіб та відповідні документи.
Для іноземців та осіб без громадянства:
Заяву, в якій обов’язково вказується маршрут переміщення (населені пункти), термін перебування в районі проведення АТО (контрольованій чи неконтрольованій території).
Оригінал паспортного документа (після пред’явлення повертається).
Документ, що підтверджує законність перебування на території України (для іноземців та осіб без громадянства).
Копію сторінки паспортного документа або документа, що посвідчує особу без громадянства, з особистими даними особи, з перекладом українською мовою, засвідченим в установленому порядку;
Документ, що підтверджує мету в’їзду на неконтрольовану територію:
- копії документів, що підтверджують проживання особи, яка бажає в’їхати на неконтрольовану (контрольовану) територію проведення АТО, або її близьких осіб (родичів чи членів сім’ї) на території проведення АТО;
- документ, що підтверджує місце поховання близьких осіб на неконтрольованій (контрольованій) території;
- телеграми про смерть або хворобу близьких осіб на неконтрольованій (контрольованій) території (мають бути завірені закладами охорони здоров’я);
- документи, що підтверджують право власності на об’єкти нерухомості, які знаходяться на неконтрольованій (контрольованій) території;
- інші документи, що можуть підтвердити мету в’їзду на неконтрольовану (контрольовану) територію;
документ, що підтверджує наявність достатнього фінансового забезпечення на період запланованого перебування на території України або відповідні гарантії приймаючої сторони.
У разі виконання дипломатичних та консульських функцій, у тому числі в рамках діяльності міжнародних організацій, членом яких є Україна до пакету документів додається клопотання, погоджене МЗС України.
Видача дозволів на перевезення вантажу (товарів) до або з неконтрольованої території
Громадянин (власник або уповноважена ним особа), який має намір ввезти або вивезти вантаж (товар), крім гуманітарної допомоги (продукти харчування, одяг, взуття, ліки, предмети гігієни, тощо) та вугільної продукції (код за УКТЗЕД (на рівні 4 знаків): 2701 – вугілля кам’яне, антрацит, брикети, котуни та аналогічні види твердого палива, одержані з кам’яного вугілля; 2704 – кокс, напівкокс з кам’яного вугілля), до/з тимчасово неконтрольованих територій повинен звернутись з відповідною заявою до Головного міжрегіонального управління оперативного забезпечення зони проведення антитерористичної операції Державної фіскальної служби України (далі – ГМУОЗ АТО ДФСУ), представники якого знаходяться у наступних населених пунктах:
04053, м. Київ, Львівська площа, 8 (ДФС України);
84313, м. Краматорськ, бульвар Машинобудівників, 22 (ДПІ у м. Краматорськ ГУ ДФС України в Донецькій області);
87526, м. Маріуполь, вул. 130-ї Таганрозької дивізії, 114 (ГУ ДФС України в Донецькій області);
93113, м. Лисичанськ, вул. Свердлова, 347 (ДПІ у м. Лисичанськ ГУ ДФС України в Луганській області), а також за місцем розташування визначених вантажних КПВВ.
Заява відповідного зразка (Додаток 2) подається у письмовій формі за визначеними адресами та дублюється на електронну адресу ГМУОЗ АТО ДФСУ:[email protected].
Заяви, які оформлені з порушенням, до розгляду не приймаються.
Органи ДФСУ у термін до 5 (п’яти) робочих днів здійснюють перевірку та ГМУОЗ АТО ДФСУ надсилає подання до КЦ щодо включення до Переліку суб’єктів господарювання, яким надано право перевозити визначені товари до або з тимчасово неконтрольованої території Донецької та Луганської областей (далі – Перелік).
Щодо вантажів з гуманітарною допомогою, подання до КЦ подає Мінсоцполітики.
Щодо вугільної продукції – подання до КЦ подає Міненерговугілля.
КЦ розглядає подання ДФСУ, Мінсоцполітики та Міненерговугілля протягом:
Гуманітарна допомога – до 3 (трьох) робочих днів;
Товари для виробничих потреб – до 10 (десяти) робочих днів;
Інші товари – до 30 (тридцяти) робочих днів.
Більш детально з процедурою оформлення перепусток можна ознайомитись у тимчасовому порядку здійснення контролю за переміщенням осіб, транспортних засобів та вантажів вздовж лінії зіткнення у межах Донецької та Луганської областей.