Чего хотят от нового губернатора Донетчины

Чего хотят от нового губернатора Донетчины

Общественные организации Донбасса адресовали открытое обращение новому председателю Донецкой военно-гражданской администрации Павлу Жебривскому.

Общественники выразили надежду, что новый глава Донецкой ОВГА будет демонстрировать максимальную мобильность, регулярно посещать населенные пункты региона, погружаться в их проблематику.
Также ему настоятельно рекомендуют иметь прямую коммуникацию с активом региона путем назначения внештатных советников в каждом районном центре свободной части Донецкой области (без расходов на финансирование). Для этого предлагается создание открытой платформы, которая должна стать консолидированной площадкой для общественности.
Высказано пожелание, что будут обеспечены публичные и прозрачные конкурсы на замещение вакантных должностей собственных заместителей и председателей районных государственных администраций из числа квалифицированных и молодых людей региона, не имеющих связей с политическими кланами, персонами времен Партии регионов и не причастных к коррупционным или непрозрачным схемам, сообщает Донбасс SOS.
Учитывая проведение в регионе Антитеррористической операции активисты настаивают сразу установить постоянную и слаженную коммуникацию нового председателя Донецкой ОВГА с центральными органами исполнительной власти, в том числе — с Кабинетом Министров Украины и Президентом Украины.
Существует также необходимость выработки стратегии будущей жизнедеятельности области, где были бы комплексно учтены проблемы региона: ситуация с вынужденными переселенцами, отток капитала, инфраструктурные проблемы и другое. В частности, предлагается безотлагательно создать Комитеты самообороны городов, которые занимались бы проблематикой гражданской обороны, подготовки к ведению боевых действий, формирование ресурсного и кадрового резерва в случае эскалации военной агрессии и тому подобное. Предлагается создать Совет предпринимателей Донецкой области для своевременного сбора и анализа информации о динамики экономических процессов непосредственно от предпринимателей, оперативного реагирования на проблемы предпринимателей, возникающих в результате осуществления АТО.
Общественники акцентировали внимание, что в первую очередь глава администрации должен обеспечить соблюдение законодательства и отказаться от использования админресурса в пользу каких-либо политических сил во время предвыборной кампании и непосредственно выборов депутатов местных советов, обеспечить безопасность их проведения и соблюдение принципов репрезентативности их результатов.
Предлагаем вам ознакомиться с полным текстом на языке оригинала:


ДО ПРЕЗИДЕНТА УКРАЇНИ, КАБІНЕТУ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ ТА ГОЛОВИ ДОНЕЦЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ВІЙСЬКОВО-ЦИВІЛЬНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
ВІДКРИТЕ ЗВЕРНЕННЯ ІНСТИТУТІВ ГРОМАДЯНСЬКОГО СУСПІЛЬСТВА:

Задля забезпечення сталої і ефективної діяльності нового очільника Донецького регіону, створення належної комунікаційної платформи між громадянським суспільством і владними інституціями, представники інститутів громадянського суспільства Донеччини від нового керівника області вимагають наступне:
1. СИЛА
Новий голова регіону має стати ядром консолідації всіх правозахисних органів для створення простору безпеки та правопорядку на вільній частині українського Донбасу, забезпечити комунікацію з всіма силовими відомствами області та хід люстраційних процесів в місцевих органах державної влади та органах місцевого самоврядування.
2. МОБІЛЬНІСТЬ
Новий очільник Донецької ОВЦА має продемонструвати максимальну мобільність, регулярно відвідувати населенні пункти регіону, занурюватися в їх проблематику та бути безпосередньо вмонтованиv до процесів відновлення й посилення національного суверенітету в регіоні.
3. ВІДКРИТІСТЬ
Сталий зв’язок з громадянським суспільством – пряма запорука успіху ефективного адміністрування. Новий голова регіону має особисто проводити регулярні брифінги та прес-конференції, безпосередньо мати пряму комунікацію з активом регіону шляхом призначення позаштатних радників у кожному районному центрі вільної частини Донецької області (без видатків на фінансування). Для комунікації пропонується відкрита платформа, що має стати консолідованим майданчиком для громадськості.
4. ПРОЗОРІСТЬ
Новий голова Донеччини має забезпечити публічні і прозорі конкурси на заміщення вакантних посад власних заступників та голів районних державних адміністрацій з числа кваліфікованих і молодих людей регіону, що не мають зв’язків з політичними кланами, персонами часів домінування Партії регіонів та не причетні до корупційних чи непрозорих схем. Нові кадрові призначення мають відбутися у найкоротший термін.
5. КОМУНІКАТИВНІСТЬ
Зважаючи на провадження у регіоні Антитерористичної операції необхідно одразу встановити постійну та злагоджену комунікацію нового голови Донецької ОВЦА з центральними органами виконавчої влади, в тому числі – з Кабінетом Міністрів України та Президентом України. Новий очільник має створити ініціативне середовище для переформатування посади Уповноваженого Президента України з питань мирного врегулювання у Донецькій та Луганській областях у бік збільшення її ефективності й діяльності.
6. ЗВАЖЕНІСТЬ
При голові Донецького краю має бути створена громадська Експертна рада – незаангажований експертний пул на громадських засадах за європейською практикою консолідованих think tanks як дорадчо-консультативний орган без видатків на функціонування. Першим завданням для експертних груп може бути визначення переліку об’єктів та заходів підтримки "критичної інфраструктури" як системи інфраструктурних об’єктів, функціонування яких є життєво важливим для територіальних громад області.
7. СИСТЕМНІСТЬ
Діяльність обласної адміністрації має ґрунтуватися на системному підході та реалізації стратегічних задач поза тактично-цільовим підходом. Необхідна стратегія майбутньої життєдіяльності області, де були б комплексно враховані проблеми регіону: вимушені переселенці, відтік капіталу, інфраструктурні проблеми, латентний сепаратизм тощо. Новий очільник області має територіальну підпорядкувати розташування органів державної влади для забезпечення компактності зв’язку та максимізації їх діяльності. Очільник регіону має бути готовим до рішучих та оперативних дій щодо влаштування нової хвилі вимушених переселенців із зони провадження АТО – громадян України (налаштування мережі транзитних пунктів, формування стратегічного резерву гуманітарної допомоги, організації ефективної логістики та транспортування, організація медико-психологічного супроводу тощо).
8. ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ
Критичний стан та загроза іноземної інтервенції змушує поставити питання відповідального налагодження системи цивільної оборони (своєчасного превентивного оповіщення населення, організація евакуаційних заходів, формування тилового забезпечення тощо) та визначення об’єктів критичної інфраструктури регіону. В умовах повномасштабної військової інвазії на територію області пропонується невідкладно утворити Комітети самооборони міст, що опікувалися б проблематикою цивільної оборони, підготовки до ведення бойових дій, утворення майданчиків для тилового забезпечення рухомої ділянки фронту, формування ресурсного і кадрового резерву на випадок ескалації військової агресії тощо.
9. ГОСПОДАРСЬКИЙ ПІДХІД
Реальні кроки до вирішення економічних проблем області мають стати наскрізним стрижнем діяльності новопризначеного чиновника. Пропонується створити Раду підприємців Донецької області (без видатків на фінансування) задля своєчасного збору та аналізу інформації щодо динаміки економічних процесів безпосередньо від підприємців, оперативного реагування на проблеми підприємців, що виникають внаслідок провадження АТО. До такого реагування можуть відноситися заходи щодо стимулювання збуту виробленої продукції, координація у пошуках нових ринків збуту, організаційно-методична допомога бізнес-сектору, лобіювання інтересів підприємців тощо. Першим практичним кроком діяльності може стати скликання конференції представників бізнес-сектору регіону під патронатом Донецької ОВЦА.
10. ЧЕСНІСТЬ
Губернатор має забезпечити дотримання законодавства та відмовитися від використання адмінресурсу на користь будь-яких політичних сил під час передвиборчої кампанії та безпосередньо виборів депутатів місцевих рад, організувати безпеку їх проведення та дотримання принципів репрезентативності їх результатів.

Открытое обращение подписано такими общественными организациями:
"Донбасс SOS", "Сильні громади Донеччини", "Громадське телебачення Донеччини", "Громадський актив Красноармійська", "Донецький інститут інформації", интернет-портал "Новости Донбасса", Независимый профсоюз горняков Донбасса, Интернет-портал "Gorlovka.ua", "Країна вільних людей", ОО "С.Т. Портовик", ОО "Академия интеллекта "ГАЛЛА", ОО "Коллегиальное объединение "Возрождение нации", ОО "Общество защиты прав потребителей Украины".


Читайте также: